منشور قوانین ارلند
بند ۱: کلیهٔ خدمات بعد از مشاوره مورد بررسی قرار گرفته و در لیست کاری ما قرار خواهد گرفت و تماس تلفنی ملاک انجام درخواست شما نیست.
بند ۲: هر سرویس خریداری شده مخصوص یک وب سایت است. در صورتی که چند دامنه داشته باشید نیاز به تهیه سرویس های مجزا برای هر دامنه خواهید داشت.
بند ۳: سوالات قبل از خرید خود را بهتر است بصورت تلفنی با شماره ۰۲۱۹۱۳۰۰۰۹۸۷ انجام دهید.
بند ۴: احترام به مشتری و رسیدگی به موقع به درخواست ها جزء اولویت های تیم ما بوده و تمام تلاش ما بصورت روزانه در همین زمینه خواهد بود و از شما دوست عزیز تمنا داریم در تیکت ها و تماس های تلفنی جوانب احترام متقابل را رعایت کرده و با صبوری و هماهنگی با تیم به نتیجه دلخواه طرفین که رسیدگی به موقع به درخواست ها و همچنین بالاترین کیفیت است نائل آییم.
بند ۵: ساعت کاری ارلند از ساعت ۷ تا ۱۵ می باشد و همکاران ما همه روزه پاسخگوی شما می باشند .
بند ۶: شروع سرویس خدمات دقیقاً بعد از پرداخت شما خواهد بود.
بند ۷: در صورتی که بعد از انجام تغییرات توسط کارشناسان ارلند، مدیر سایت یا طراح سایت تغییرات اعمال شده را حذف کند، اختلالات پیش آمده به عهده ایشان بوده و در صورت تکرار این مسئله از ادامه همکاری با ایشان ممانعت خواهد شد.
بند ۸: تا زمانی که کارشناسان بخش توسعه روی سایت شما کار میکنند نیاز است که روی سایت تغییراتی از سمت کاربران ایجاد نشود.
با تشکر اِرِلند